Mijn reservering

Mijn reservering

Toon alle antwoorden
Verberg alle antwoorden
  • Ik wil graag reserveren maar de kalender is rood.

    Is de dag waarop u wilt komen rood? Dan is er op die datum geen beschikbaarheid meer. Wanneer er geen beschikbaarheid meer is op de gewenste datum kunt u helaas geen reservering meer plaatsen voor de betreffende datum, ook niet telefonisch.

  • Ik heb een e-ticket, maar het lukt me mij niet om (online) te reserveren.

    Er zijn verschillende e-tickets waarmee u kunt reserveren. In bijna alle gevallen vindt u een code onder de barcode, deze vult u in op deze pagina om uw reservering te maken.

    Komt u er nog niet uit? Lees extra informatie over het verzilveren van uw e-ticket of voucher. 

  • Hoe kan ik mijn reservering wijzigen?

    U kunt uw reservering wijzigen via dit formulier. De wijziging wordt binnen 48 uur verwerkt. 

  • Kan ik mijn reservering annuleren?

    U kunt uw reservering annuleren door dit formulier in te vullen. De medewerker zal beoordelen of de reservering geannuleerd kan worden of dat er annuleringsvoorwaarden gelden.

  • Is reserveren noodzakelijk?

    Om de rust te garanderen hebben wij een gastenlimiet ingesteld. Wij raden u daarom aan om uw dagje wellness vooraf te reserveren, zodat u er zeker van bent dat er nog plek voor u is. Wilt u gebruik maken van een actie of e-ticket, dan is vooraf reserveren via deze website verplicht. 

     

     

E-tickets & vouchers

E-tickets en vouchers

Toon alle antwoorden
Verberg alle antwoorden
  • Ik heb een e-ticket van een andere organisatie gekregen, hoe moet ik reserveren?

    Heeft u een e-ticket bij iemand anders dan bij ons of DagjeWellness aangeschaft? Dan moet u deze eerst bij ons verzilveren en een reservering maken. De code die u moet gebruiken vindt u in de meeste gevallen onder of naast de barcode. 

  • Ik krijg een foutmelding na het invullen van mijn code, wat moet ik nu doen?

    Krijgt u na het intypen van uw unieke code een foutmelding en kunt u niet achterhalen waar dit aan ligt? Probeer het na drie uur nog eens of neem dan contact met ons op via dit formulier

  • Kan de geldigheid van mijn e-ticket verlengd worden?

    De geldigheid van uw voucher kan niet worden verlengd. De einddatum die op uw voucher vermeld staat is de datum tot wanneer u de voucher kan gebruiken.

  • Ik heb een e-ticket, maar het lukt me mij niet om (online) te reserveren.

    Er zijn verschillende e-tickets waarmee u kunt reserveren. In bijna alle gevallen vindt u een code onder de barcode, deze vult u in op deze pagina om uw reservering te maken.

    Komt u er nog niet uit? Lees extra informatie over het verzilveren van uw e-ticket of voucher. 

  • Ik heb meerdere en verschillende e-tickets, hoe kan ik deze reserveren?

    Dat kan via deze pagina. Vul hier één van de codes in, klik op ´toevoegen´ en herhaal dit voor de volgende codes. U kunt maximaal vier codes per reservering verzilveren.

  • Waarom is er geen beschikbaarheid als ik met mijn e-ticket wil reserveren, maar wel bij het reserveren van een reguliere dagentree?

    Voor acties, e-tickets en reguliere dagentrees bieden wij dagelijks een bepaalde beschikbaarheid aan. Op deze manier is er voor mensen met en zonder voucher de mogelijkheid om naar ons resort te komen om te genieten van een dagje wellness. Het is dus mogelijk dat bepaalde dagen niet meer te boeken zijn met een e-ticket of actie, maar nog wel met een reguliere dagentree. Het is niet mogelijk om een regulier dagentree te boeken om een kortingsbon, e-ticket of voucher te verzilveren. Om teleurstelling te voorkomen adviseren wij op tijd te reserveren. Op die manier kunt u altijd uw e-ticket verzilveren.

Eten & drinken

Eten & drinken

Toon alle antwoorden
Verberg alle antwoorden
  • Mag ik mijn eigen eten en drinken meenemen?

    Het is niet toegestaan om uw eigen consumptie te nuttigen bij de Zwaluwhoeve. 

  • Ik heb een allergie, hoe kan ik dat doorgeven?

    Indien u een allergie heeft, raden wij u aan dit aan tafel door te geven. Onze koks zullen hun uiterste best doen om voor u een goede en gezonde maaltijd te serveren waarbij ze rekening houden met uw allergie. Indien u een dieet volgt dan kunt u dit ook aan tafel kenbaar maken. Wij raden u af om van het buffet gebruik te maken wanneer u een allergie heeft.

  • Hoe laat kunnen wij lunchen en dineren?

    In de Zwaluwhoeve is er voor ieder wat wils op culinair gebied. Lunchen kan tussen 12.00 en 17.00 uur in Grand Café ‘t Buitenhuys en vanaf 11.00 uur in de Culinaire Markt. Dineren kan vanaf 17.00 uur ook in deze restaurants. Daarnaast is ons buffetrestaurant De Oude Deel van 17.30 tot 19.30 geopend voor het dinerbuffet.

Behandelingen

Behandelingen & andere extra's

Toon alle antwoorden
Verberg alle antwoorden
  • Ik kom iets later dan de aangegeven tijd, moet ik dit doorgeven?

    Indien u een behandeling heeft bijgeboekt en niet op de aangegeven aankomsttijd kunt arriveren of eerder vertrekt dan de aangegeven vertrektijd, dient u dit vooraf tijdig aan ons door te geven. Dit in verband met de ingeplande behandeling(en). 

  • Kan ik een behandeling reserveren zonder gebruik te maken van de faciliteiten?

    Het is helaas niet mogelijk om alleen een behandeling te reserveren bij de Zwaluwhoeve. U kunt deze alleen boeken in combinatie met een saunabezoek. 

  • Kan ik op de dag zelf nog behandelingen reserveren?

    Indien beschikbaar kunt u op de dag zelf nog een behandeling reserveren. Wilt u er echter zeker van zijn dat u de gewenste behandeling kunt ondergaan, dan raden wij u ten sterkste aan deze vooraf al te reserveren. Behandelingen en massages zijn populair en zijn soms niet meer beschikbaar op de dag zelf. 

  • Is het mogelijk dat wij tegelijk onze behandelingen genieten?

    Wij adviseren u tijdens het reserveren zoveel mogelijk van uw wensen betreft de behandelingen kenbaar te maken. Wij kunnen niet garanderen dat wij aan alle wensen voldoen. Wij doen ons uiterste best om het zo goed mogelijk in te plannen.

  • Mag ik een voorkeur voor het tijdstip van mijn behandeling aangeven?

    U kunt bij het maken van uw reservering uw wensen over de behandeling aan ons doorgeven door de 'Aanvullende informatie' in te vullen. Wij kunnen echter niet garanderen dat uw behandeling ook daadwerkelijk dan plaatsvindt. 

  • Zijn de tijden van behandelingen bekend?

    De behandelingen worden voor u ingepland op de dag zelf. De tijden van de behandelingen verneemt u bij aankomst. Tijdens het inchecken krijgt u een beauty-paspoort uitgereikt waar op beschreven staat hoe laat waar uw behandeling plaats zal gaan vinden. Behandelingen worden in elk geval tussen de door u aangegeven aankomst- en vertrektijd ingepland.

Giftcards & andere cadeaubonnen

Giftcards

Toon alle antwoorden
Verberg alle antwoorden
  • Accepteren jullie sauna cadeaubonnen?

    Ja, wij accepteren de Wellness Giftcard. U kunt de Wellness Giftcard bij de balie van de Zwaluwhoeve en de andere aangesloten resorts kopen. Natuurlijk kunt u de Wellness Giftcard ook online bestellen. 

  • Hoe kan ik een Wellness Giftcard bestellen?

    De Wellness Giftcard kunt u online bestellen. Ook is deze te koop bij de recepties van alle deelnemende resorts.

Overige

Overige

Toon alle antwoorden
Verberg alle antwoorden
  • Waar kan ik terecht voor de gevonden voorwerpen?

    Bent u iets vergeten? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. De gevonden voorwerpen worden uitsluitend per e-mail behandeld.

  • Wat zijn de openingstijden van het resort?

    Zondag t/m donderdag 10.00 tot 23.00 uur

    Vrijdag en zaterdag 10.00 tot 24.00 uur

  • Wat is een opgieting en moeten wij hiervoor reserveren?

    Een opgieting is zoals het woord al zegt, het opgieten van water over de kolen van een sauna. De etherische oliën die worden gebruikt in combinatie met de stijgende luchtvochtigheid zorgen voor een ultieme sauna-ervaring. De opgietingen vinden plaats in de Opgietsauna, welke u kunt vinden in onze sfeervolle tuin. Lees meer over opgietingen bij de Zwaluwhoeve. 

  • Moet ik een speciale sauna handdoek meenemen?

    U heeft geen speciale saunahanddoek nodig als u naar de sauna gaat, een groot badlaken volstaat ook. Zorg ervoor dat het badlaken groot genoeg is zodat u met uw hele lichaam op het badlaken kunt zitten, ook met uw voeten. 

  • Is de Zwaluwhoeve met het openbaar vervoer bereikbaar?

    De Zwaluwhoeve is ook uitstekend met de trein en bus bereikbaar. Vanaf de stations Harderwijk en Nunspeet vertrekken regelmatig bussen naar de Zwaluwhoeve. Buslijn 103 van Syntus stopt op nog geen 2 minuten lopen van de ingang bij de halte Hierden, Molenweg. 

  • Zijn er ook badkledingdagen?

    Het is regelmatig badkledingdag bij de Zwaluwhoeve, voor zowel dames als heren. Het dragen van badkleding is op deze dagen verplicht. 

  • Moet ik een badjas, handdoek en slippers meenemen naar de Zwaluwhoeve?

    Het gebruik van badjas, handdoeken en slippers is verplicht. U kunt zelf uw badset meenemen, maar het is ook mogelijk om bij ons een badjas en/ of handdoek bij te huren, of uw slippers bij ons te kopen. Bekijk de prijzen op deze pagina.

  • Is de Zwaluwhoeve rolstoel toegankelijk?

    Ons wellnessresort is rolstoeltoegankelijk. Wij beschikken over een invalidekleedruimte op de begane grond en de meeste faciliteiten zijn te vinden op de begane grond of in de tuin. Een aantal faciliteiten zijn wel alleen per trap bereikbaar. Onze baden beschikken niet over een tillift. U dient uw eigen rolstoel mee te nemen.

  • Is parkeren gratis?

    Wij beschikken over voldoende gratis parkeermogelijkheden. Naast onze parkeergelegenheden rondom het wellnessresort beschikken wij over een extra parkeerterrein welke aangeduid wordt met P3.

  • Zijn kinderen welkom?

    De minimumleeftijd voor een bezoek is 12 jaar. Personen tussen de 12 en 18 jaar mogen de Zwaluwhoeve uitsluitend onder begeleiding van een volwassene bezoeken. Bij twijfel kan onze receptionist naar legitimatie vragen. 

  • Kan ik naar de sauna tijdens mijn zwangerschap?

    De sauna is een uitstekende manier om te ontspannen. U zweet letterlijk al uw zorgen en onrust uit uw lichaam. Maar nu u zwanger bent zult u uzelf waarschijnlijk afvragen of de hitte van de sauna's wel geschikt is voor uw ongeboren kindje. Wees gerust: ook als u zwanger bent is een saunabezoek geen probleem, wel zijn er een aantal aandachtspuntjes en is oplettendheid geboden. Lees hier alles over zwangerschap en sauna.

Staat uw vraag er niet tussen?

Dan kunt u contact met ons opnemen door op één van onderstaande buttons te klikken.


Stel een vraag over uw reservering Vraag of opmerking doorgeven